![](/data/projecten/210/picture.jpg?v=1655373570)
Aan de slag met afval
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
(De resultaten staan onder de filters)
Lesmodule over zwerfafval en recycling voor po, vo en bso
Lesmodule en spelletjes over water voor groep 3-8
Over afvalscheiding, recycling en afvalvermindering po en vo
Animaties over de werking van molens voor groep 5-8
Gastles voor midden- en bovenbouw door het Liliane Fonds
Digibordmodule met zoekplaten over batterijen voor groep 1 t/m 8
Educatief project over insecten en kleine beestjes voor groep 5 en 6
Lessen over omgaan met geld voor groep 1 t/m 8
Lesmateriaal over zuivel voor groep 1-8
Educatieve puzzelboekjes voor groep 1-8
Lespakket over het redden van de natuur voor groep 3 t/m 8
Treintechniek in het Spoorwegmuseum voor groep 3-8
How-to's van WWF
Prentenboek en vertelplaat over waar melk vandaan komt voor groep 1-4
Taart en verjaardagsliedje voor het digibord
Maak je klaar voor carnaval!
Prentenboek over kraanwater
Lesmodule over hoe kaas wordt gemaakt voor groep 4-6
Lesmateriaal over water en waterbouw voor het po
Live meekijken met de natuur voor groep 1 t/m 8
Lespakket over de zwemsport voor groep 5-6
Lesmateriaal voor basisscholen
Digitale tool om een naam te kiezen of groep te maken
Spreekbeurtpakket groep 5-8
Webapp voor groep 5-8
Lesmateriaal over het natuurgebied voor groep 5-8
Lespakket over verjaardag vieren voor groep 1-8
Module over waterwerkzaamheden voor groep 5-8
Hoe ontsnap jij uit de school?
Bescherm kinderen tegen vermissing en digitaal misbruik
Les over duurzame energie voor groep 3-8
Lesmateriaal over inzameling en recycling voor groep 1-8
Lessen en activiteiten voor groep 1-8 en kinderopvang
Digitale module, excursie en gastles voor groep 1 t/m 8
Educatief platform over kraanwater voor groep 1 t/m 8
Galgje voor het digibord
Analoge en digitale timers voor het digibord
Lespakket over wat CliniClowns doen voor groep 1-8
Educatiepakket over (zonne-)energie voor groep 1-8
Educatieve website over afvalscheiding voor groep 1-8